פרשת השבוע

ה׳ לא שינה לאברהם ושרה את שמם, הוא רק "עדכן גרסה״

פרשת "לך לך"

"ויאמר ה' אל אברם, "לך לך מארצך וממולדתך ומבית אביך, אל הארץ אשר אראך".
אברהם שבשלב הזה עוד נקרא אברם, מקבל ציווי ללכת לארץ כנען. הוא קשוב לקולות והולך. הוא יורד למצרים, נתקל בקשיים, פרעה מסלק אותו ואת החמולה והם חוזרים לארץ עם המון מקנה, כסף וזהב.
ה' מחליט "לערוך עדכון גרסה" לשם מאברם לאברהם ומשרי לשרה (ראו קורס שמות דיגיטלי) ומבטיח להם שגם בגיל הקשיש שלהם יהיה להם בן. מבטיח ומקיים .
אברהם היה סקרן ודעתן, היה אדם פתוח, היה האסטרולוג הראשון (עוד לפני שהעידן החדש חשב שהמציא את עניין הנומרולוגיה ואסטרולוגיה). הוא הבין שבעצם יש משהו מעבר לעבודת אלילים שהיה נהוג אז ושיש חוקי יקום אחרים. יש "משהו ענק" שהוא לא דמות או צלם, הוא אינסופי והוא בכל מקום והוא בא לידי ביטוי ביצירה, אהבה, שמחה, אחדות ועוד.
והמשהו הזה זו האמונה הפנימית שיכולה לשנות מציאות.

הוא מבין ומניח תשתית למורים רוחניים רבים, אשר מעבירים אלפי קורסים וסדנאות כיום, כאשר בבסיס הסדנאות, יש הנחת יסוד, כאשר יש קושי, אין טעם רק להתלונן מבלי לעשות מעשה, אלא לפעול (ות'כלס הוא היה בהמון אתגרים).
כאשר הייתה קריאה "לך לך", הקשיב ואמר מה יש לי להפסיד? וכנראה ענה, יש לי רק מה להרוויח, עשה מעשה, קם והלך .
ומה אנחנו למדים מהפרשה הזו? שחייבים להיות קשובים למתרחש מסביב. אם משהו תקוע בחיינו, צריך לפעול. לפעמים להחליט שהמקום שאנחנו נמצאים מקבע אותנו לעיתים לקחת מישהו מבחוץ שישקף, אולי יש מקצוע, אולי חבר טוב.
הליכה מהמקום היא לא רק פיזית, אלא מהמחשבות שלנו, מהאמונות המגבילות, מכל מה שלא מקדם אותנו.
לא צריך לשנות שמות אם אתם תקועים, צריך פשוט ללכת.
אנחנו צריכים ללמוד שאם נחכה, לא בדיוק יקרה לנו כלום!!!
בכל מצב בחיים שלנו, זוגיות, פרנסה, בריאות ועוד, אם רק נחליט לזוז מעט, לעשות אפילו משהו קטן, היקום מתגייס "כל הבא להיטהר – מסייעים לו"
בעצם הציווי "לך לך" זה לבחון שאנחנו כל הזמן נמצאים במצב של הליכה.
ללכת מההרגלים, שיגרה, מן "הנוחות", מאנשים שלא עושים לנו טוב, מחוסר סיפוק מתמשך, מחשיבה שלילית .
בכלים שאני משלבת, נומרולוגיה וביואורגונומי, אני מתמקדת בניקוי השפעות וגנטיקה שלילית מעץ המשפחה (אבא אמא, סבא סבתא, סבתא וסבא רבא וגם מגלגולים) הליכה מדפוסים שהושרשו במשפחה.
אל תחפשו הגיון
תראו את הדבר ה"לא יאמן". לכאורה, אברהם ראה בכוכבים את הגיל שלו והבין שהוא בערוב ימיו. איך יביא ילד? ואז קיבל במתנה, את יצחק, מתנה שהיא מעבר להגיון
כשאומרים "אין מזל לישראל" משמעות הדבר, כי בכל רגע נתון יש לנו אפשרות לשנות ולשפר את גורלנו, אם רק נאמין ולא ניתן להגיון להיות הגבול והחותם הסופי .

הכל צפוי והרשות נתונה!