מזל בתולה 23.8 – 22.9

מאפייני מזל בתולה

יסוד האדמה – כוכב מרקורי - ביקורתיות - אסתטיקה - פרקטים

מזל בתולה בשונה ממזל אריה שצריך נוכחות והרבה, מעדיפים לראות ולא להיראות, כל התעניינות בהם, מכניסה אותם לפינת האי נוחות.
אנשי מזל בתולה, הם תכליתיים, פרקטים, מבינים בצורה ישירה דברים, רק לא ישירה מידי שלא יישמע ביקורתי, כי ביקורת זה הרגישות הגדולה שלהם. הם פועלים ומעבדים נתונים דרך השכל.
פרפקציוניסטים יתר על המידה , דורשים מעצמם ובהתאם ביקורתיים לעצמם , במילון הפרטי שלהם אין מקום לטעויות , שואפים למושלם (מישהו צריך לספר להם שאין דבר כזה ) הרבה פעמים זה יושב על הערכה עצמית תנודית או חוסר הערכה עצמית. הם עלולים לא להגשים את עצמם ולהתפשר ולספר סיפורים לעצמם.
הם ניחנו ביכולת לראות פרטים קטנים, שמים לב לשינויים , לא תמיד רואים את התמונה הגדולה.כשר מתמקדים בפרטים הקטנים, לעיתים מפספסים.
חרוצים , עם יכולת עבודה עצומה . כל דבר אצלם הוא פרויקט, לפני שרוכשים משהו, בודקים כל דבר המון פעמים, עושים סקר שוק והופכים למומחים. לעיתים הם צריכים לגלות גמישות ולבחון עם עצמם שלא מבזבזים אנרגיה יתר על המידה.
אסתטיים מאוד, סדר וניקיון זו התורה על רגל אחת, לעיתים סטרילים מידי עד אובססיביות. שואפים להישאר צעירים לנצח ולכן מקדישים הרבה זמן לטיפוח.
דרך אחרת שלהם להיות באנרגיה צעירה, זה להיות בסביבת ילדים או לגדל ילדים עד גיל מאוחר או לעבוד עם ילדים.
תחום בריאות ורפואה מעניין אותם, לא רק בצד העיסוק , מדברים על מחלות, מתעניינים בבעיות פיזיות, נמצאים על רצף ההיפכונדריה במקום גבוה.
לצד זה , יש להם יכולות ריפוי מופלאות ועצות טובות בתחום של ריפוי ( וגם ארון תרופות מושלם)

יש להם יכולת אבחון טובה , הם רואים הכל לפני שדברים קורים ויודעים להזהיר בהתאם לא תמיד אנחנו קשובים לעצות שלהם, אז המשפט הכי שגור בפיהם או ליבם – "אמרתי לכם" אבל אל דאגה הוא אומרים ומסייעים בהתאם.
הם צריכים להיות כל הזמן בעשייה , שעמום לא נמצא בבית ספרם , הם ימצאו מה לעשות אפילו מתחת לאדמה
תכונה אופיינית נוספת , היא שירות הציבור , שליחות , סדר ארגון ומסירות
אנשי משפחה טובים, אחראים ומסורים. הורים קפדנים ומחנכים טובים

תחומי עיסוק מזל בתולה

הם בעלי מוסר עבודה גבוה וחרוצים כמו נמלה. עובדים נאמנים וחרוצים, עם כושר ביטוי מעולה. כל מעסיק היה רוצה עובד כזה. מצד שני, הם פחות מנהלים טובים, כי הם נכנסים עמוק ליער רואים את העצים ולא את כל היער.
מתאימים לעסוק בבקרת איכות ומתן שירות, או בתחום ביקורת. תחומי הרפואה, סיעוד, רפואה אלטרנטיבית, גוף נפש, הוראה והדרכה, עיתונות, תקשורת ושיווק. עבודה עם ילדים, עבודה ארגונית, ניהול מטה או לשכה.

זוגיות ומזל בתולה

זוגיות שיכולה להיות מאתגרת ומורכבת . מבחינתם האהבה היא לנח ומפתחים תלות הדדית וכשצריך להיפרד , הם לא יודעים לעשות את זה. להיזהר מביקורתיות בוגיות ולהיזהר לא לזמן בן זוג מטופל או מטפל.

בריאות ומזל בתולה

מזל בתולה קשור למערכת העיכול שהתפקיד שלה לעכל, לפרק את המזון היטב וזה על מנת שמערכות הגוף השונות יעבדו טוב. על כן, עלולים לסבול מבעיות במערכת העיכול, בשל המתחים הפנימיים שהם נמצאים,אשר נובעים מפחד מכישלון , שינויים ואי ודאות, פרפקציוניזם ושליטה עצמית, חרדתיות ונטיה לדכדוך .

השיעור של מזל בתולה

התכונות שלהם, דייקנות, קפדנות, ענייניות, ביקורתיות, חדות, תכליתיות ורציונליות, מומלץ להם, להסתכל על המזל הקוטבי שלהם בגלגל , מזל דגים לקבל מהרומנטיות, יצירתיות , היסחפות, זרימה, קלילות ומעט חולמנות.