מזל שור 20.4 – 21.5

מאפייני מזל שור

יסוד האדמה - כוכב ונוס – יציבות, חמשת החושים, עקשנות

בני מזל זה, אחראים, סבלנים, חזקים, יציבים, עקשנים ובעלי הרגלים קבועים. בפאן החלש של המזל, כמובן שההפך.
הם באים ללמד אותנו, להתחבר לחמשת החושים: שמיעה, ראייה, טעם, ריח, מישוש ובעיקר למגע הם פיזיים מאוד. הם באו לעולם להוריד אותנו לקרקע, לסנכרן בין הרוחניות והארציות, להזכיר לנו ש פרקטיות, זה שם המשחק. .
הם מחוברים לשורשים, זקוקים לקרקע – יציבות (יסוד אדמה ) נאחזים באדמה ונאחזים בכלל, כן, כן גם במה שכבר לא משרת אותם, כי הם מתקשים בשינויים.
אוהבים לעבוד, בעיקר עם הידיים. זה יכול להיות עבודות טכניות, בישול, אומנות או כתיבה, קוסמטיקה עיצוב שיער, עיסויים ועוד.
עבודה היא חייהם ושגרה היא החמצן שלהם. אנשי עבודה מסורים, חומריים במובן שהם צריכים להיות בשליטה על הכספים וכאשר לא שולטים, משחררים לגמרי "ואחריי המבול". רכושנים מאוד, גם כלפי זוג, כך הם מרגישים ביטחון והרי אנחנו זוכרים הביטחון הוא המנוע.
סנטימנטלים לחפצים, למכתבים לאנשים. לא זורקים כלום (גם לא משחררים או סולחים לאנשים )
שומרים בקנאות על הפרטיות, כמו בעלי חיים שמסמנים טריטוריה, כך הם מסמנים את מרחב המחייה שלהם במקום העבודה או בבית. רק מי שעבר את המבחנים שלהם, יזכה להתקרב.
הזכרנו את כוכב ונוס, כוכב היופי ששולט על המזל. . תנו להם אוכל טוב, מיטה נוחה וקניתם את עולמם. לרוב נמצא את מרחב חייהם אסתטי, נעים ונוח, עם מזווה ומקרר מלא בכל טוב, כי הם אוהבים לפנק את עצמם. הם רואים את החיים בקלילות , לא מסובכים ונוטים לפשט כל דבר.
מתרחקים ממלחמות ומאבקים. זקוקים להרמוניה ולאווירה נעימה גם אם זה "שקט תעשייתי".
הם מופנמים, לא מחפשים את קדמת הבמה או את המרכז החברתי. מספיק להם להתבונן מהצד. .

תחומי עיסוק מזל שור

אז כפי שאמרנו, עבודה היא השקט שלהם כל עוד הם מקבלים הערכה וגמול.
מקצועות הרפואה והפרא רפואיים: רפואה ופיזיוטרפיה, וסיעוד. וכן גם מקצועות הרפואה המשלימה. תחומי ההנדסה והתכנון, אדריכלות. ראייה חשבון ופיננסים, אומנות. וארגון

זוגיות ומזל שור

ונוס בלי רומנטיקה אי אפשר. הם רומנטים ונקשרים מאוד בנפש אחרת. לעיתים נקשרים מידי, לא יודעים לשחרר ולהשתחרר. במערכות יחסים הם עלולים מחד להיות ביקורתיים. ומצד שני, אנשי משפחה לתפארת. אחראים, נאמנים, מסורים ובתנאי שתגעו בהם, הם חושניים, פיזיים וזקוקים למגע (ואוכל טוב)

בריאות ומזל שור

בדרך כלל בריאים- צריכים לשים לב לתזונה נכונה, משקל, גרון וצוואר, בלוטת התריס

השיעור של מזל שור

הם יציבים, נאחזים, מתקשים בשינויים ועל כן, הם צריכים ללמוד מהמזל הקוטבי להם על הגלגל , מזל עקרב, להתחדש, עומק, פרובוקציות במידה, לשחרר אחיזה.