מזל טלה 21.3- 19.4

מאפייני מזל טלה

יסוד האש , כוכב מרס - התחלות , עניין, אגו

מזל טלה, המזל הראשון על הגלגל ומעצם היותו הראשון, הוא פורץ דרך לאחרים .
על כן מה שמאפיין אותם, אלו ההתחלות החדשות, ריגוש, יוזמה, דחיפה וצורך תמידי באתגרים חדשים.
מזל טלה מקביל ל1 נומרולוגית , הוא הראשון, לא היה מישהו לפניו ולכן הוא צריך לפרוץ את הדרך , למצוא דרך, לקחת אחריות, לפתוח אפיקים חדשים , להוביל, להנהיג. מה שמביא אותו לא אחת, להיות בודד בצמרת .
הוא מגיע אחרי החורף שמאלץ להסתגר ואז מתחילה התעוררות. אנרגיית חיים מבעבעת , אנרגיה של התחדשות בריאת מציאות חדשה שמלווה ביצירתיות והמון התלהבות ותשוקה .
הטליים מביאים רצון להתחלות חדשות, תשוקה והתלהבות וזה גם מנהל אותם.
הכל חדש, דברים חדשים, אנשים חדשים, תיאוריות חדשות, מפגשים, קורסים, סיטואציות חדשות, אדרנלין והתרגשות.
הם מנהיגים ומובילי דרך, יזמים, מנהלים ופרויקטורים. בעלי יכולת ארגון מעולה ובעיקר בעלי שליטה. הם מרכזיים, תמיד נמצא סביבם המון אנשים .
מכיוון שהאש היא היסוד העיקרי שלהם, שגרה משעממת אותם . יש להם צורך שהדברים יהיו כאן ועכשיו (סיפוקים מידיים). .
אש ההתלהבות , יכולה לקחת אותם למקומות לא מאוזנים ופחות טובים. כיוון שבתת מודע , הם תלותיים באש הזו, גם כשהיא לא חיובית. (דרמות , קשיים, בעיות ואתגרים) ולעיתים שוכחים שאש היא לא רק מחממת, היא לעיתים גם שורפת,
בהקשר של האש – בני המזל מאוד ישירים, אומרים את מה שעל לבם (רבים מהם ילכו לתחום של משפטים), אימפולסיבים, לעיתים ביקורתיים, "מתחממים מהר", אבל גם נרגעים באותה הקלות.
לא שומרים דברים בבטן ופחות נוטרים טינה , ממשיכים הלאה לדבר הבא.
אחד הדברים המאפיינים אותם זה האגו- "האני" והוא מנהל אותם "ביג טיים" .
חשוב להם שיראו אותם – חלקם יכולים להיות אלו הרעשנים בכל מקום , אחרים יהיו אלו הפייטרים ויתגייסו עבור אחרים שצריכים להוביל ולהציל וחלק אחר, צריך במה .

תחומי עיסוק מזל טלה

בתחום העיסוק, לימודים וקריירה, בני המזל הם מנהיגים, מובילים, מנהלים. הם אלו שהביאו לפריצות דרך משמעותיות . צריכים ושואפים להיות בעמדות מפתח. הם צריכים עבודה מעניינת ומלאת אדרנלין: כיבוי אש, משטרה צבא, כוחות הצלה, פרמדיק , מדריכי ספורט , מוסיקאים , עבודה שקשורה לחו"ל ונסיעות, תקשורת, פרסום ושיווק.

זוגיות ומזל טלה

הטלה אוהב להתאהב. הוא יוזם, אקטיבי, דינמי, זקוק לעניין ולאתגרים. חשוב לי חופש ומרחב מחיה. לעיתים יהיה לו קושי להתמסד.

בריאות ומזל טלה

בריאות לבני המזל – בסך הכל אין בעיות מורכבות (אלא אם מביאים את עצמם לקצה) ובכל זאת, עלולה להיות רגישות בראש , מגרנות , סינוסים , אף , אוזן גרון . לצד עייפות ולחצים ואפילו נטייה לדיכאון. לאזן את כל הנושא עם ספורט ודברים לנפש .

השיעור של מזל טלה

השיעור של מזל טלה האימפולסיבי והסוער ללמוד מהמזל המקביל אליו על הגלגל – מזל מאזניים- ללמוד לאזן את הבעירה הפנימית ובעיקר להקשיב שהאש לא מנהלת אתכם , אלא אתם אותה וללמוד איזון והרמוניה בתוככם .